دکتر محمد علی عبدالله زاده

سیدمحمد حسینی‌پور مدیر پخش سیمای شبکه تابان در این زمینه اظهار داشت: شبکه تابان در ایام نوروز 91 با پخش 13 فیلم سینمایی و دو مجموعه تلویزیونی و بیش از هشت مستند تلویزیونی و برنامه‌های زنده و تولیدی، مهمان خانه‌های مردم یزد خواهد بود.

وی با بیان اینکه از آغازین ساعات سال تحویل با ویژه‌ برنامه این روز در خدمت مخاطبان هستیم، گفت: سیمای شبکه تابان مستندهای ارسی، نانی از دل سنگ، برزن، زیلو، حریم، گنبد عالی، مستند شهرستان‌ها و برنامه موسیقایی "هنوز آواز می‌آید" را پخش می‌کند.

حسینی‌پور عنوان کرد: شبکه تابان در این ایام هر روز صبح ساعت هشت صبح با برنامه زنده صبحگاهی و هر شب با برنامه شب‌های تابان ساعت 21 با حال و هوای نوروزی برنامه‌های متنوعی را پیش‌کش مردم استان یزد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید برنامه‌هایی نیز برای کودکان و نوجوانان تهیه و تولید شده است، افزود: هر روز صبح ساعت 9 با برنامه تماشاخانه و هر روز ساعت 17 تا 18 با برنامه باغ بنفشه و کارتون کارتون، کودکان و نوجوانان را به تماشای کارتون‌های متنوع دعوت می‌کنیم.

حسینی‌پور یادآور شد: امسال با دو مجموعه تلویزیونی "سه دونگ سه دونگ" هر شب ساعت 19:45، موج و صخره هر روز ساعت 12 از سیمای شبکه تابان در خدمت مخاطبان یزدی هستیم.

وی با تشکر از زحمات همکاران پخش سیما در آماده‌سازی سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی برای پخش در ایام نوروز، لیست فیلم‌های سینمایی را با زمان پخش اعلام کرد.

بر این اساس اخراجی‌های 3 روز اول فروردین، این گروه خشن روز دوم، خدمتگزار شهر روز سوم، آستریکس وابیکس علیه تزار روز چهارم، نابخشوده روز پنجم، ترانسفرمرز روز ششم، نبرد سرنوشت‌ساز روز هفتم، سرگرد روز هشتم، روز ترفید روز نهم، یوسلوی جنگجوی روز دهم، دادا روز یازدهم، فولکس خارق‌العاده روز دوازدهم و عملیات جنگل روز سیزدهم فروردین‌ماه از شبکه تابان پخش خواهد شد.

این فیلم‌های سینمایی هر شب ساعت 23:15 از سیمای شبکه تابان پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 13:30 پخش خواهد شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, توسط طرفدار